Måndag

Lite bilder från i torsdags när vi var ute i skogen en sväng...
 
Hej förresten! Helgen var bra, jag var på personalfest i fredags, kom hem vid 23.30 och somnade väldigt sent för att vara jag. Det tog mig hela helgen att komma ikapp kändes det som. I lördags städade vi och handlade lite inför årets sådd av grönsaker. Så fick barnen hjälpa mig att sätta lite frön till försådd. Det blir tomater, paprika, pumpa, lök, gurka, squash och ärtor till sommaren, fast allt satte vi inte än eftersom det är lite tidigt.
 
I söndags kom pappa förbi och hjälpte oss att fixa serveringsvagnen som vi har stående från restaurangen, för vi har en intressent som förhoppningsvis vill köpa den. Den tvättades av och lagades litegrann. Håll tummarna!
 
Idag är det måndag och vi är i processen att få bort vårt gamla ruttna garage. Kanske kan det till och med rivas nu i veckan. Det hoppas jag! Nytt ska byggas under våren 😍
 
Renoveringen av tvättstugan och sovrummet står lite stilla. Noah är sjuk igen, vi var hos vårdcentralen idag. Skulle lämna blodprov men Noah är så rädd för läkare och sprutor så det blev inget med det...
 
Jag har försökt att få till en vlogg i två veckor nu, men det blir inget. Filmar lite, sedan glömmer jag det så det jag har blir det ingen röd tråd av. Jaja, får se om jag kan knåpa ihop något av det.
 
Just nu känner jag mig ganska trött, så får se hur länge jag orkar vara vaken, haha. Godnatt!