Karantän

Jahopp, hela förra veckan var jag verkligen dunderförkyld. Låg helt däckad och var inte på jobbet. Nu har jag bara lite snuva kvar, men i dessa tider så får vi inte lov att jobba med ens lite snuva, så det är att vara hemma "sjuk" i karantän några dagar till verkar det som. Förhoppningsvis är jag tillbaka på jobbet på onsdag.
 
Vädret har i alla fall varit väldigt fint och hela helgen har vi snjutit av solen och vårvärmen. På något vis känns alltid 8-10 grader på våren så mycket varmare än det gör på hösten...
 
Det har såklart blivit en del mys på soffan också.
 
Vi har även fått bytt våra ytterdörrar och fönstret i tvättstugan mot nya, fräscha med bättre isoleringsvärde. Huset ser mycket piggare ut nu, jag får ut och ta lite bilder. Har blivit dålig på att fota när jag börjat filma mer....
 
Ska se om jag kan få ihop en vlogg nu med. Hoppas ni har haft en bra helg!