End of 2019

Hej! Jag har ju inte skrivit här på särskilt länge. Jag kommer knappt ihåg när jag skrev senast, fick gå tillbaka och titta, och det var ju precis efter höstlovet.
 
Den här lilla stenen som jag fick att balansera på en stor sten får representera mitt liv på senaste. En ständig balansgång mellan jobb, mammavarande, fruvarande och Maddevarande.
 
På Halloween var vi på fest hos våra vänner och Noah gick bus eller godis och fick hela hinken fylld till bredden. Gissa vem som var lycklig? (Han åt absolut dock inte upp allt, haha)
 
 
I slutet av November åkte jag och mamma med pojkarna till julmarknad på Norrvikens trädgårdar i Båstad.
 
Det var verkligen supermysigt där, riktigt fint pyntat och mycket fokus på kul för barnen. Vi dansade runt granen, hoppade i halmbalar, grillade marshmallows, åkte "tåg" och tittade på tomten.
 

Sen fick vi några få dagar med lite, lite snö. Fint och roligt tyckte barnen!
 
Väldigt fint och härligt med lite klart väder. Det har ju verkligen varit en molnig och mörk höst/vinter.
 
Den första advent gjorde jag lite julfint här hemma.
Barnen fortsatte ha kul i "snön"!
 
En kväll i december åkte vi hem till mamma och Micke för att hjälpa till att riva innertaket i köket.
 
Ettpar dagar senare var det Lucia och vi plockade fram julgranen. Barnen var så glada och hade väldigt roligt när vi pyntade och gjorde fint på granen.
 
Fick en ny kamera och provade att fota i lite olika ljus och situationer.
 
Sedan blev det julaftons morgon och Noah fick pärlor och pärlplattor och Leo fick kritor som morgonjulklapp. Vi hade en mysig morgon tillsammans, hade förberett det mesta inför julen redan och kunde ta det lugnt och njuta av dagen.
Två förväntansfulla barn poserade snällt framför granen.
Sedan kom det lite julklappar under granen!
 
 
Efter julmaten kom tomten med ännu fler julklappar! Då blev det julklappsutdelning till tonerna av Kalle Anka.
 
Leo tyckte det var otroligt spännande att öppna paket!
 
Dagen efter var det dags för julfirande nummer två.
 
Dagarna efter hade vi James på besök med familj.
 
Sen blev det nyår och det firade vi i lugnan ro här hemma tillsammans med Helene. Inga fyrverkerier eller party, vi åt god mat, spelade lite Kahoot och tröstade rädda barn som väcktes av andras raketer.
 
Gott nytt år!