Vabruari

Hej!
Sorry för att det går så lång tid emellan inläggen här på bloggen. Den blir tyvärr lite bortglömd bland vloggandet, städandet, renovering, vardagsliv och sådär. Nu är det bara ca 3 personer som läser den här bloggen så det gör väl inte så mycket.
 
Det är den 25 februari, precis varit sportlov och vi var i England i några dagar över lovet. Var trevligt att träffa "farmor (ninni) och farfar". Det var dock ganska tråkigt väder så vi spenderade två dagar på lekland och därmed har våra två små barn också dragit på sig feber och andra otrevligheter.
 
Resan hem blev i alla fall inte så besvärlig eftersom barnen var för krassliga för att orka härja runt.
 
Inatt sov Leo nästan inte alls på grund av en oerhört ihärdig hosta, och därför fick inte jag heller särskilt mycket sömn. Nu känner jag mig ganska ruffig och hoppas att det bara är bristen på en god nattsömn som ligger bakom detta och inte någon annalkande feber.
 
Katten Bonnie är också sjuk och behöver åka till veterinären idag för hon har inte ätit på 3 dagar i princip och är seg och hängig, så vi måste kolla upp henne med. Det är visst inte bra alls när katter vägrar äta för de har så hög ämnesomsättning att de snabbt blir dåliga om de inte äter.
 
Jag önskar att alla mådde bra så jag kunde börja fixa i sovrummet. Vill göra klart det nu så vi kan börja få lite ordning på övervåningen igen. Sedan vill jag bli klar med tvättstugan såklart. Längtar!