Tre saker

Tre saker jag är tacksam för just nu:
  • Att vi fick en lång härlig sommar tillsammans, med fint väder, trevligt umgänge och roliga tillfällen!
  • Att jag mår bättre!
  • Att barnen  gillar att sova länge på morgonen, det gör det möjligt att få lite sovmorgon på helgerna :)
Tre saker jag ser fram emot:
  • Att börja träna! Ska skriva in mig på gym igen, har fått en månads gratis träning sedan har jag ju också friskvårdsbidrag genom jobbet som jag måste utnyttja!
  • Fredagsmyset ikväll! Äta gott, mysa på soffan och ta det lugnt!
  • Roliga tillfällen som jag har inplanerat i september och oktober! After Work, Date night, Liseberg....
Tre saker jag önskar mig:
  • Om man nu får vara lite materialistisk och ytlig....en ny kamera. Jag vet att jag har en fin systemkamera, men den är stor och klumpig och svår att ta med sig överallt. 
  • En ny dator, mest för att jag använder en laptop från 2013 som börjar bli lite seeeeg.
  • Lite slingor i håret och en tandblekning, HAHA!
Tre grejer jag saknar: 
  • Ibland saknar jag verkligen tiden när Noah var bebis och jag var mammaledig. Ja, han var ett ganska krävande barn som bebis, men det var skönt och mysigt att gå upp om morgonen, äta frukost i sängen, mysa och inte stressa. Men som jag sa ovan är nu barnen väldigt gosiga på morgonen så jag suger i mig av varje sekund som jag får ligga kvar i sängen och bara mysa! Det är så härligt!
  • Jag kan ibland sakna att helt få styra min dag själv. Städa, träna, äta, gå på stan utan att hela tiden ha någon som skriker "MAMMA!" eller vill kissa eller vill äta eller vill leka eller vill se på TV eller vill stå och skrika och dra mig i kläderna. Jo, man blir trött ibland trots att man älskar sina barn!
  • Jag saknar att cykla till jobbet. Det gjorde jag alltid när vi bodde på Fyllinge och det var så skönt. Jag och Chris cyklade mycket då, men nu blir det nästan aldrig. 
Tre gulliga saker barnen sagt på senaste:
  • "Mamma, du är min allra bästa kompis, jag älskar dig" - Noah igår kväll.
  • "Mamma, säg "Hejdå familjen jag älskar er!"" - Noah imorse när jag skulle till jobbet.
  • "Mmm, GOTT!" - Leo igår om middagen. Älskar när de spontant uttrycker en positiv känsla och särskilt när man lyckas laga mat som de gillar! 😂
Mina tre favoritgodisar som jag käkar varje helg just nu:
  • En påse salta S
  • En påse Fruxo
  • En chokladkaka
En bild från nästan exakt 2 år sedan...