Ny vlogg

Nu ligger en ny vlogg uppe på min youtube! Hoppas det är kul att se på :)
 
Idag regnar det och är grått ute. Eller ja, det var fint innan, men så kom regnet. Lite mysigt är det allt. Som vanligt när det är säsongsskifte (framförallt höst och vår) blir jag så sugen på att göra om hemma, men det är verkligen svårt att få tid. Leo är så himla gosig och vill bara vara nära mig när jag kommer hem. Kan knappt gå på toa utan att han får ett utbrott 😏 Så är svårt att få till några timmar för bara fix och städ liksom. Blir mest ytlig städning som hinns med. Men åh vad jag drömmer om att måla om lite, styla med ljus och blommor och så. 
 
Det är roligt att kunna göra om hemma med små medel, målarfärg, textilier, växter. Älskar att byta kuddfodral, filtar, gardiner. Samtidigt har jag dock inte så många olika att byta mellan så det blir inte så ofta som jag hade velat kanske haha. Men det gör verkligen stor skillnad när man gör det. 
 
Brukar du byta textilier och sånt i säsong?