Höstlovsvecka

Nu är det höstlov och eleverna är inte i skolan. Det blir en lugn arbetsvecka. Jag har fortfarande ont som f*n i musklerna runt bröstkorgen efter allt hostande. Eller, det hade blivit bättre, men så hostade jag lite nu i morse och det liksom "knäppte" till och nu gör det så ont igen. 
 
Vi hade haft en mysig och lugn helg. I lördags tog jag med mig bara Noah till biblioteket, vi läste lite böcker, lekte lite där, fikade och sedan åkte vi till Hallarna för att köpa nya strumpor och kalsonger till Noah. Hittade två fina pyjamaser till Leo också till bra pris! Det var lite jippo där, hälsade på min vän Suzy som precis öppnat en butik på Hallarna. Ja, det var faktiskt jättemysigt att spendera tid med Noah. Han tyckte nog det med, för när vi var på väg hem blev han supergrinig <- ett typiskt tecken på att ett barn inte vill att det roliga ska ta slut ❤
 
Noah ritar på en stor tavelvägg på biblioteket.
 
Igår var vi mest hemma, myste, städade, gick på en liten promenad och ja barnen var lite griniga, men mest mysiga och lekte med lego, såg på TV och bara chillade. 
 
Jag har känt mig så rastlös på senaste, men det är ju inte så konstigt. Har i princip inte kunnat göra något "aktivt" på snart 3,5 vecka. Sitta inne och glo är inte riktigt min grej. Blir trött och gnällig. Men idag lyser solen! Det är ju ett stort plus bara det! Det gör så stor skillnad för humöret 😃
 
Hoppas att du också har haft en skön helg!