Friyay!

Det blev VAB igen igår eftersom Leo kräktes på natten. Det kom dock inte så mycket och sedan var han hur pigg och glad med god aptit hela dagen igår. Förskolan vill ju dock inte att de återkommer på 48 timmar efter att de har kräkts, och inte heller Noah "fick" komma (jo, han fick men de ville helst att han var hemma om det var möjligt). Så idag var Chris hemma på VAB med barnen för första gången så här en "hel" dag. 
 
Ikväll ska vi bara mysa och ha fredag, Chris tog ledigt kvällen också. Han tycker det är jobbigt att alltid arbeta kvällstid såklart. Jag är sugen på jättemycket men känner mig samtidigt inte ett dugg hungrig och har inte så stor aptit. 
 
Nästa vecka är det sportlov så då blir det väldigt lugnt på jobbet. Kanske kan jag jobba hemifrån ett par dagar. Jag måste ju inte vara på plats när eleverna inte är det tänker jag... Vi får se.