Ojojoj

Ojoj vad fort det går. Det har varit fullt ös med inskolning på förskolan, tillbaka till jobb, vab och livet! Jag vloggar ju också nu mest - kolla in min kanal här!
Jag tycker liksom att det är lite lättare att dela med mig av mina tankar, min vardag, vad vi hittar på och sådär genom videos! Tänk att jag inte hittat youtube förrän nu. Finns många roliga youtube vloggare att följa. Tack Jessica som tipsade mig! ;) Det mest negativa är väl att min kamera ofta glöms bort. Det blir liksom det ena eller det andra. Antingen filmar jag eller fotar. Ska försöka att få till båda och lite mer :-)
 
Leo hade sönder min mobil i söndags, så jag fick ta över mammas gamla, och där fanns massor av fina foton från det senaste året!
Kolla in liksom:
Mina fina <3
 
Men ja, jag fortsätter nog med vloggarna ett tag till, så länge jag tycker det är kul i alla fall, men kikar in här ibland ändå :)
 
Hoppas du vill följa mig på youtube, försöker lägga upp 1-2 vloggar i veckan i alla fall!