Klipp klipp

I tisdags fick Noah håret klippt till en frisör för första gången! Jag passade också på att klippa mig en ny frisyr.
 
Bästa sättet att få Noah att sitta still? Ge honom telefonen, haha.
 
Men så stor han helt plötsligt blev! Dock inte så glad över att bli fotad ;) Han fick nog mycket kommentarer på förskolan på onsdagen för han kom hem och pratade om att han "klippt sig". När han såg sig i spegeln tyckte han att han såg ut som sin kompis Rasmus, haha gulle.
 
Såhär blev mitt klipp! Kortare frisyr. Varit sugen på det länge nu. Tänker lägga i lite blonda slingor också så blir det somrigt och snyggt. Första gången som jag har det såhär kort, men jag tycker det blev bra! Det är fortfarande tillräckligt långt att jag kan ha det i en tofs om jag behöver få undan håret så det är skönt :)
 
Gillar ni? :)