Underbart väder

Både igår och idag har det varit så himla fint väder. Strålande sol och snön och isen har börjat att smälta undan! Vi började dagen idag kl. 6.00 som vanligt nuförtiden. Leo övade lite på sina armhävningar och jag gjorde gröt till mig och Noah.
Det hade snöat lite under natten till idag, men inte mycket. Solen lös mellan träden och små lätta snöflingor dinglade ner från träden. SÅ vackert!
 
Sedan blev det dusch och påklädning och jag körde Noah till förskolan. För ett par veckor sedan ville han knappt dit, nu vinkar han av mig i hallen och säger "hejdå mamma åka hem nu" och springer in till alla kompisar. Jag står kvar och lyssnar så att jag hör att någon av personalen har sett och hälsat på honom, sedan åker jag :)
 
På dagen var jag och Leo på restaurangen ett par timmar, jag åt en liten fish and chips och Leo åt nästan en hel gröt squeeze!
Sen hämtade jag Noah igen och när Chris kom hem gick vi ut på promenad. Kallt, men så härligt med sol!
 
 
Noah hittade en sten att klättra på och var så stolt och lycklig.Jag älskar honom så! Han ville måla när vi kom hem och han målade en traktor, helt själv! Två hjul, ett tak och en skopa fick han till. Mitt hjärta sprack av stolthet!
 
Makaroner och köttbullar till middag, Daniel Tiger på TVn och vi hade en väldigt nöjd kille hela kvällen ;)