Sommar sommar sommar

Vi har minsann en av de varmaste somrarna som jag kan minnas hittills. Jag minns några riktigt varma somrar från uppväxten, men det är ju inte många år man upplever en sådan här värmebölja så länge!
 
I torsdags åkte vi ner till stranden för första gången i år. Jag har dragit mig lite för att åka dit för jag kan tycka det är lite jobbigt när det blir för varmt. Det finns ju inte så mycket skugga. Men med parasoll och massor av filtar blir det supermysigt.
 
Vattnet var riktigt klart och varmt, var så skönt att ta sig ett dopp! Leo sov gott i skuggan till ljudet av vågorna och Noah älskar att leka i sanden.
 
Vi hade tänkt åka dit idag med, men det blev för stressigt med allt annat vi hade att göra. Så vi åker dit imorgon istället :) Det blir med mamma och Micke, Julia och Helene. Lite picknick, bad och lek. Ser fram emot det :) Vad gör ni denna helg?