Saker jag vill

Den lilla filuren alltså. Tänk att livet kan bli så bundet till dessa små liv när de kommer till världen. De vill bli burna, matade, gosade 24/7 och det är ju såklart helt fantastiskt mysigt och jag skulle aldrig få för mig att använda mig av hemska metoder (som 5-minuters metoden) för att få bebisen mindre beroende av mig. Detta är en fas i livet då barnen behöver en som mest. Då vill jag finnas där.
 
Men jag saknar ändå saker som jag inte har lika mycket tid till längre.
- Gymmet. Jag saknar verkligen att träna just nu. Jag skulle kunna träna med lite vikter och så hemma, men det är inte riktigt samma sak som att gå på gymmet.
- Att ha tid och ork att gå runt hemma och bara göra fint. Jag gör det fortfarande, men ibland när jag har många idéer om möblering eller dekorationer så kan/hinner jag inte skrida till verk.
- Att ha ork, fantasi och lust till att skapa. Rita, måla och sy. Tyvärr är det som om projektet att bara plocka fram och städa undan sätter käppar i hjulen för att jag ska orka ta tag i något sådant.
- Att sova helt själv. Jag älskar att sova jämte barnen, men min kropp gör ont av det eftersom jag ligger mycket mer stilla och stelt och i onaturliga positioner för att ge rum åt de små. Så ibland hade det varit skönt att få sova helt själv, utan att behöva anspassa sovställning efter någon annan :)