min graviditet, min vardag och sånt som händer gravid, graviditet, gravidmage, vecka 15

Vi blir fyra!

Jodå, i september blir vi tvåbarnsföräldrar och Noah får ett litet syskon. Helt oväntat och totalt välkommet! Nu är vi i vecka 15 och har redan fått se lilla pyret en gång på ultraljud. Jag vet inte om jag inbillar mig men ibland tycker jag det känns som jag kan känna rörelser - som en liten fisk som sprallar. Detta är också en av de största anledningarna till min stora trötthet de senaste månaderna.
 
Jag har verkligen varit totalt utmattad, haft dåligt humör, somnat runt 19-20 och inte haft lust till något alls. Men nu har det äntligen vänt och jag är mer människa igen. Tack och lov har jag sluppit illamående - det har jag bara fått när jag börjat bli hungrig. Magen har vuxit en del och idag åkte gravidbyxorna fram. De vanliga jeansen fick gömma sig längst bak i garderoben nu tills den lilla är ute.
 
Vi är förhoppningsfulla och ser fram emot den här lilla familjemedlemmen! Många utmaningar står framför oss men så himla mycket glädje och kärlek <3 vi längtar :)