Mål

Målsättningar...ja, något jag pratar ganska ofta om men är rätt så dålig på att fullfölja själv. Målen jag satte för 2016 var ju vettiga mål, och jag har jobbat en del på dem, men har ändå inte kommit någon längre vart. Bokföringen hamnar ofta efter ännu, träningen ligger fortfarande på is, kreativiteten får inte mycket utrymme...nä. Inte lätt detta.
 
Jag ska dessutom snart börja jobba och då blir det ännu mindre tid att ägna sig åt dessa saker, men en sak som jag ska göra som kanske kan underlätta allt det andra: bli bättre på att organisera min tid. Strukturera. 
 
På strukturerade dagar blir allt mycket bättre. Idag var ingen bra dag. Det blev knasigt med tiden och Noah tappade helt struktur för sömn och mat = grinig kille.
 
Hur ska jag göra detta?
 
- Skaffa väggkalender för familjen
- Köpa en ny och fin kalender inför terminen
 
Sedan har jag lite tankar kring mål på jobbet också, men jag ska spåna lite till på dem innan jag delar med mig av dem.
 
Sitter just nu och framkallar lite foton. Har inte gjort det sedan sommaren 2013, så jag har en del att göra! Måste sätta in allt detta i album också, så jag försöker att inte framkalla för mycket....lättare sagt än gjort!