Busy bee

God lördag på er! Idag är en speciell dag, för idag har Noah lärt sig gå helt själv! Han har de senaste 2 veckorna vågat ta ett eget litet steg då och då, men idag var det precis som att allt föll på plats och när han väl började ville han inte sluta! Han gick och gick, fram och tillbaka i huset. Så himla kul! Roligt att Chris var hemma med, så att vi båda fick se det tillsammans. 
 
Så vi har haft en väldigt bra dag! Vi började med en promenad runt gamla golfbanan med James, Helene och Julia. Då sprang vi på en hel del bär, som jag tänkte att jag ska ut och plocka imorgon, men vi har ganska mycket på agendan för imorgon nu, så det lär jag inte hinna. På måndag kanske. 
 
Sedan fick Noah sova, och jag laddade upp lite fler bilder. 3 hela dagar har det tagit att välja ut och ladda upp de foton jag vill framkalla. Skickade beställningen nu ikväll, och redan har jag hittat foton som jag glömde lägga till i ordern. Jaja, tur att man kan beställa mer!