frukosttips, min vardag och sånt som händer breakfast, frukost, yoghurt

a big bowl of goodness

startade denna långa fredag med en skål yoghurt, banan, bär, jordnötsmör, pumpafrön, mandel, torkad aprikos och havrefras. massa goda smaker och texturer. jobbar till 12, ska sedan in till stan en snabbis för att göra några ärenden. sedan blir det jobb på restaurangen till cirka 20.00 ikväll. så jepp, det blir en läng dag, men det gör ingenting.
är dock helt såsig i huvudet, känner mig inte helt vaken. fick "ögonmigrän" imorse när jag gjorde frukost (det vanligaste symtomet på aura är att du upplever synfenomen, som exempelvis ett växande tomt hål i synfältet, suddiga dallrande synintryck, sicksackmönster, blixtar, flimmer eller dubbelseende.1177.se). det var längesedan jag fick det, och man kan ju undra vad det beror på. mamma har ju lidit av migrän så länge jag kan minnas, men själv får jag bara "synanfallet" och ingen huvudvärk. skönt visserligen. det är säkert samma slags saker som händer i hjärnan men att det ter sig olika. så nu är jag lite väck som sagt.
imorgon är det helg och sovmorgon och det ska bli skönt!!
 
#1 - - Gabriella:

Mmh så gott! :)

Svar: Ja verkligen! Älskar sådana här frukostar :)
Madde