min vardag och sånt som händer fönster, inredning, måla, vitt

white

såhär ser fönsterkarmen ut i "biblioteket" som vetter mot uterummet. jag har varit lite slarvig med målningen, mest för att jag är så himla otålig och hetsig när det kommer till sånt här. lite "äh det syns inte" attityd, haha. men det blev ganska bra ändå tycker jag. rummet känns ljusare nu när man går in där. men vet inte vilket förnster jag ska tackla härnäst egentligen. vi har ju bestämt att låta barnrummet och vårt sovrum vara tills vi får hjälp i september. jaja. får väl se om jag hinner mer innan bebis kommer. 
började på barnrummet idag. skötbordet och en lampa har kommit upp hehe. ska till erikshjälpen på lördag och se om där finns ett par begagnade byråer och sängbord. ska ha både till barnrummet och till gästhuset. så där lär jag ju få målningsprojekt om inte annat! kontoret är också under uppbyggnad. lite i taget :)