mobilselfies och halvbra torsdag

 
tog ett par selfies här på lunchrasten och bloggar lite. idag är en sån där dag när jag gräver ner mig i tankar istället för att andas in, andas ut och bara låta känslorna komma och gå. släpp taget och lev i nuet.
 
är nöjd med min outfit idag igen (var nöjd igår med) och såhär ser jag alltså ut. sletna jeans (tack thess!), linne och en kofta. 
 
försöker tagga inför gymmet i eftermiddag men känner noll motivation att träna ensam. det går upp och ner det där, och just nu längtar jag tills att gruppassen ska köra igång igen så man får lite pushning och socialt umgänge i samband med gymbesöket. just nu blir det mest lite halvhjärtat. kanske lika bra dock med tanke på ryggen. men röra på sig bör man ju i vilket fall som helst så det är väl bäst att pallra sig dit ändå!