Where's the summer?



Jobbar så mycket nu, varenda arbetsdag är mer än 10 timmar lång, så på mina lediga dagar passar jag på att hitta på grejer. I onsdags var jag och pojkvännen i Grötvik och fiskade, fångade två krabbor och två fjärsingar, haha! Senare på kvällen mötte vi upp Mikael och spelade minigolf på Östra Stranden för att avsluta med en pizza. Även igår var vi iväg hela dagen, såg sista Harry Potter filmen. Var bra tyckte jag! Synd bara att jag glömt så mycket från boken.

Idag ska jag jobba igen och hela helgen är fylld med jobb. Men det är ett väldigt bra och soft jobb. Glad som fasen att jag inte jobbar på nån fabrik eller på donken. En fråga bara: var är sommaren? Har bara varit på stranden en enda gång i sommar, det är inte okej! Nu är det bara pisseväder :(

Längtar till lite ledighet, och längtar till att skolan börjar igen. Saknar mina klasskompisar!