Längtar till värme

Jag längtar till sommaren så otroligt mycket. Att kunna gå utan tjockjacka och uggisar. Det börjar bli mildare nu, men var är solen? Vill ha sooool! Vill se tussilagos, krokusar och vitsippor! NUUU! Det är dags!


Hur mycket längtar du efter sommaren?

#1 - - Anonym:

haha hur mycket som helst!

#2 - - Ina:

åååh, tack så jättemycket!



Jag längtar enormt mycket efter sommaren :) Har du någon kul resa inplanerad?

#3 - - Veronica svarar:

jaaa jag vill också ha vääärme!

#4 - - Anonym:

Tack:) hehe ja jag är väl nöjd med mitt liv I guess, skulle aldrig palla ett så "flackigt" liv som tex kenza!



hoppas du får en fin måndag:)

#5 - - Sabina:

Har rensat garderoberna och istället för att slänga har jag skapat en bloppis, så kika gärna in :)

Lägger bla upp 3 par jeans under dagen, Acne och Seven!