So still my thoughts fly back to thee

Musik har spelat en stor roll i mitt liv just nu som ni kanske har förstått. När man har mycket känslor som flyger omkring i maggropen och i bröstkorgen är det skönt att hitta en låt som beskriver dessa känslor så väl.

Har på senaste varit: upprymd, glad, sprallig, nere, vemodig, ångestfull, velig, glad, trött, virrig, ledsen, arg, frustrerad och lättad och nästan allt på samma gång. Det är många känslor på kort tid :) Mycket att bearbeta. Som många som känner mig redan vet så har jag och min sambo gått isär. Det var bäst så, eftersom vi på senaste endast varit vänner och inget annat.

Så jag har haft fullt upp med att hantera detta och leva livet. Min första sommar som singel. Kan inte bli annat än galet faktiskt :)

Martine tipsade mig om den här låten, och fasen vad bra den är!