Dagsrapport bara :)

Phew, Steppen och Body Pumpen var otroligt kul denna veckan, svettig och trött har jag blivit. Starkare med tror jag för jag blev inte alls lika trött i armarna på Pumpen som jag blev sist :) Så det vrkar ge resultat. Det är bra för jag behöver verkligen bli starkare!

Har pluggat grammatik med Thess på biblioteket idag, framåt eftermiddagen blev det dock mest att vi satt och tittade på folk utanför haha. Känns rätt skönt att redan börjat plugga på grammatiken, måste ha riktigt strukturerad pluggande nu annars kommer jag inte att klara resten av terminen.

I helgen får vi se vad som händer, kanske ska träffa Austin och Frida men vet inte när. Måste ha en slappedag med, men godis får jag inte äta för det åt jag igår :P en hel påse choklad, aj aj ^^ Gott var det i alla fall :)

Annars har jag inte något speciellt att tillägga till min lilla blogg den här gången ;)


Puss