Julafton :)

Var en bra dag :) Fått massor med klappar :o och har ätit en massa julmat och godis! :O
Så har gått upp ett kilo nu haha, får äta lite nyttigt idag för imorgon ska vi till pappa ;) Då blir det massa gotte igen haha ;D

Så här kommer lite bilder från igår :)

     



Och här är klapparna jag och James fick :)
Börjar från vänster :) Två mörk choklad som jag fick av James föräldrar, lite chokladpengar från samma, en vit fleecetröja (The North Face) från hans föräldrar (jättefin :)), en mörkblå tröja från Vicky, en lila collegetröja från Mamma och Micke, en lila t-shirt från Vicky och en svart goströja från James! Alla tröjorna är jättefina och passar perfekt :D Sen fick jag svartvita ljus av Louen, ett spa-set + badkulor av Therese, spaset + badkulor av Mamma och Micke, ett härligt doftljus av M&M, fairtrade choklad+te av Jessica, lattemuggar av Dick, kokbok av Dick, showergel av James föräldrar. Det var vad jag fick personligen :) Allt är jättefint! <3 allt jag har fått tack så jättejättemycket!

Tillsammans fick jag och James en jättefin klocka av M&M, två planksteksplattor av  M&M, Sagan om Ringen trilogi filmerna av M&M, Pirates of the Caribbean 3 av M&M, SingStar Pop hits av M&M, tepåse tallrikar av mormor och Kenneth, kattkalender + dagbok av James föräldrar, BodaNova glas av M&M och choklad av M&M. Återigen allt är jättefint! Vi är jättetacksamma! Vi fick också ett våffeljärn av Mickes föräldrar (inte med på bilden), perfekt för det behövde vi! :D

       

Kan inte låta bli att visa upp mina fina tröjor när de sitter på :) Ser lite scruffy ut men har ju nästan precis vaknat ;)

Känner mig som ett barn på julafton *tihi*