Två år sedan sist

Det har gått lång tid sedan jag skrev något här. Ibland behöver man bara en paus, även om den blir längre än man trodde. Det är svårt att balansera och hinna med allt. 
 
Jag har till och med nästan glömt bort hur man gör inlägg och lägger till bilder och så vidare, men det kommer väl tillbaka ganska snart! 
Vi har haft en fin sommar i alla fall. Hunnit med mycket, tycker jag. Kräftskiva till exempel.
 
En del bad har vi också hunnit med, särskilt i från mitten av juli till slutet av augusti var det varmt och härligt väder!
 
Förra året köpte vi en gammal liten motorbåt och i slutet av sommaren fick vi ner henne i vattnet och har varit ute på ett par turer. Mycket mysigt!
 
Jag köpte rosor, och hoppas på att lyckas odla dem väl!
 
En del promenader har vi väl också hunnit med!
 
Jag och Chris var iväg på en välbehövlig weekend utan barn i början av september. Det var otroligt skönt att bara vara, och inte behöva ta hand om någon annan än varandra.
 
Dammen fick sig en städning helgen efter det.
 
Är rätt nöjd med livet just nu! Det mesta flyter på! Nu är det höst och det är mysigt att tända ljus, och kunna gosa ner sig i en filt med en kopp té om kvällarna. 
 
Jag hoppas på att kunna skriva mer igen!