May 28th

Så trött! Jag fattar inte hur jag kan vara så trött. Men det känns tungt nu. Längtar tills semestern! Blir en lång semester i år och Chris kommer vara hemma, det ska bli så skönt!
 
Vi har det lite tufft med barnen just nu, många utmaningar. Det är verkligen ett karaktärstest att ha barn må jag säga, det finns tillfällen när man undrar var ens tålamod tog vägen. Min triggerpunkt är definitvt när det är för många ljud och krav på mig samtidigt, tex Noah ropar och vill ha hjälp med något, Leo står vid mina ben och skriker och jag försöker fixa mat eller liknande. Då tappar jag fattningen ibland. Jaja, försöker bli bättre. Jag tror ett problem är att vi börjat tappa rutiner och då blir barnen sådär oroliga och missnöjda.
 
Hela maj har bjudit på ganska kyligt och regnigt väder, och det behövs ju med regn såklart. Jag har spenderat rätt mycket tid i trädgården med att fixa och rensa och tvätta fasaden osv. Tycker det är kul! Njuter av att komma hem på eftermiddagarna och gå ut i trädgården mer än jag nånsin gjort tidigare. Har sagt det förut men det passar mig verkligen perfekt att jobba kortare dagar!
 
Idag behöver jag dock verkligen sätta mig med lite pappersarbete och få det gjort, måste beta av på "To do" listan. 
 
Har börjat filma lite mer igen, så har en video att klippa ihop och redigera, kanske blir imorgon. Nu ska jag stretcha lite, köra en kort yoga video. Har börjat göra yogavarje dag nu, och ska fortsätta i minst 21 dagar för att se om/vilken skillnad det gör för min kropp!