Snart semester!

Wiho! Nästa vecka jobbar jag hemifrån, så blir lite mer chill, behöver inte gå upp supertidigt och så. Sedan har jag semester! Måste fortfarande jobba lite kanske första veckan på semestern då mina elever får svar på sina gymnasieansökningar 1 juli, och det händer att det blir en del frågor och sådär. Men det kompenseras av att jag får jobba lite mer chill nästa vecka så det väger jämt :)
 
Har ledigt i 6 veckor i år, 5 veckors semester och 1 vecka tar jag föräldraledigt. Ser fram emot många härliga dagar med min familj!
 
Förra helgen hade vi en riktig myshelg. Spenderade hela lördagen med mamma och Micke, vi fiskade, gjorde flädersaft och åt middag ihop. Sen sov mamma och Micke över hos oss tills söndagen. När de åkt hem åkte vi på 4-års kalas hos Noahs kompis Rasmus (min barndomskompis son).
Det var korv med bröd, tårta, kakor, fiskedamm och poolhäng. Josefine är så flitig och bakar och ordnar kalas. Noah hade jätteskoj och Leo med. 
 
Imorgon ska vi dit igen och fira midsommar, kommer bli supermysigt 😄
 
Snart kommer det förhoppningsvis upp en ny vlogg på youtube! Håll ögonen öppna :)