Spring time!

Åh, äntligen är det verkligen vår! Solen har fått skina med full kraft i några dagar och det märks så väl på allt som växer! Gräset är grönare, buskar och träd börjar skimra i grönt och det tittar upp små blommor överallt. Underbart 😍
 
Vi har börjat komma igång med projekt nu, badrummet håller på att renoveras och vi ska börja fixa framsidan av trädgården, snygga till och göra fint där. Kommer bli så bra att jag nästan inte vill flytta 😉
 
Denna vecka har jag tänkt att börja filma en ny vlogg, var ett tag sedan nu. Vill gärna dokumentera våra projekt, lite kul att ha ju!
 
Det är så skönt att vi alla är "friska" nu. Vi har lite snuva och hosta kvar, men febern är i alla fall borta och vi är hyffsat pigga. Fast jag var otroligt trött när jag vaknade imorse! Kände inte alls för att gå upp, haha. Vissa morgnar känns sängen sådär extra skön...
 
Idag ska jag fortsätta städa och rensa hemma, började igår, och ska jobba vidare på det idag. Måste även göra lite bokföring ikväll tror jag bestämt...
 
Så härligt att slippa stora tjocka vinterkläder!