Hängig mamma

Alltså, mitt humör de senaste 3-4 dagarna har verkligen inte varit att leka med. Jag är lättirriterad, nedstämd, grinig och har noll tålamod. Skulle i princip behöva stänga in mig i sovrummet med mat och vatten, några böcker och en tv och bara vara i ett par dagar känner jag. Tack kroppen för att du har haft mensuppehåll i nästan 4 år, men inte så mycket tack för att pmsen kom tillbaka med buller och bång!
 
Jaja, min bil är på verkstaden och de räknar med 14500 för reparation! 😱Förhoppningsvis går det på försäkringen och då behöver jag "bara" betala självrisken. 
 
Leo är extremt ledsen vid lämningarna nu, och även under dagen vilket känns helt förjävligt rent ut sagt. Känner mig som världens sämsta som lämnar mitt barn till att vara orolig och ledsen om dagarna. Han har inte alls kommit in i att vara på förskolan, vill helst vara hemma. Noah trivdes väldigt bra från första början, men Leo är mer känslig och lite orolig. Det gör verkligen ont i hjärtgropen. Jag hoppas innerligt att han kommer att trivas bättre snart!
 
Sover dåligt gör vi och både Leo och Noah vaknar på nätterna för tillfället. Jag har sovit illa pga stannar uppe för sent, vaknar tidigt, ont i ryggen efter en krockolycka på lekplatsen och ja, jag är allmänt trött.
 
Så oddsen är ju inte direkt på min sida för en pigg och glad Madde just nu. Jag försöke hålla modet uppe och vara på gott humör, men vafan, ibland går det bara inte! Man måste få känna sina känslor också och just nu är jag trött, irriterad, hängig och orolig.
 
Men så vet jag ju också att inom några dagar kommer de värsta känslorna vara som bortblåsta, för såhär funkar min pms. Livet återgår till det normala och jag blir pigg igen!
 
Idag regnar och blåser det, så det blir nog inte mycket till utevistelse efter jobb/förskola. Men vi ska väl försöka hitta på något mysigt ändå. Om det så bara är att leka tillsammans i lekrummet ❤