Hoppsan

Det har varit ganska fullt upp de senaste två veckorna! Dagarna har bara flugit förbi. Noah kom hem från förskolan i onsdags och var lite hängig. På kvällen kom febern och hela natten hade han tydligen febersvettats. Dagen efter var han också dålig men blev bättre framåt eftermiddagen. En hemsk slemhosta har han också haft. Noah är fortfarande lite hostig och snorig, men bättre. Nu är det Leos tur att ha feber, hosta, slem och allt. Stackaren är helt slut. Han väser i andningen och är märkbart allmänpåverkad. Vilken hemsk förkylning. Hoppas att det går över snart!
Min lilla goding. Det känns så hemskt när de små är sjuka och man verkligen ser att de inte mår bra.
 
På denpositiva sidan har vi ju haft fantastiskt fint väder de senaste två veckorna. Varmt, soligt, underbart! Att kunna vara ute mest hela dagarna och bara njuta!
Vi har bland annat varit på lekplatsen, grejat i trädgården, gått på promenader, hängt i mammas trädgård, ätit middagar/luncher/mellanmål i uterummet och tagit vara på dessa dagar så gott vi kunnat! Kan inte sitta inne och kan inte sitta still.
 
Har faktiskt märkt att jag har haft svårt att slappna av på senaste. Det är alltid något som måste göras och jag blir stressad av att hela tiden ha en full "att göra " lista. Jag längtar lite efter att kunna sätta mig ner och bara vara. Jaja, den tiden kommer den med, när en inte behöver konstant serva och städa upp efter två små personer....