Noah 12-18 månader, min vardag och sånt som händer remember, toddler, utveckling

Smått och gott från 2017 hittills

Jag har som sagt inte fotat särskilt mycket under 2017. Jag har varit lite låg, det har varit kallt och mörkt och inspirationen till att ens komma ut och göra något alls har varit dålig. Men lite har jag fått med i alla fall. Lite soffmys, en lördag på stranden i februari och en bild hos James och Helene. 
 
Noah har vuxit och utvecklats så otroligt mycket de senaste månaderna. Han kan så mycket! Orden kommer mer och mer, han tar på sig byxor, mössa och halsduk själv, han hjälper till att duka bordet, han äter bättre igen osv osv. Nu har han även börjat intressera sig för pottan, så jag hoppas på att kunna potträna honom till sommaren. 
 
Hans favoriter just nu är traktorer, grävmaskiner och andra stora fordon. Brrrum brrrrrum säger han med stor inlevelse. "TADOO" utropas det så fort han ser en traktor eller liknande. Favoritmaten är ost, gröt, smoothies och yoghurt, men även vanlig mat börjar äntligen ätas och idag åt han till exempel mexikanskt ris med köttfärs, broccoli och lök med god aptit. 
 
Att vara utomhus är också en favorit, och nu när våren är på intåg ska jag verkligen se till att vi kommer ut mer! Han promenerar gärna och vagnen börjar accepteras igen, särskilt när en börjar bli trött. 
 
Han älskar att mysa och gosa och vi samsover fortfarande. Ofta kommer han krypandes runt midnatt-03 någongång och lägger sig nära, nära och sover så resten av natten. Vi får se hur det blir med att flytta in i eget rum! :)
 
Han är så go' vår lille älskling!