Sol i sinne

I fredags fick vi en dag med 19 grader och det var underbart att kunna sitta ute och dricka kaffe med bara tröja (ingen jacka) på. 
 
Noah fullkomligt älskar att vara utomhus nu och jag förstår honom. Äntligen kan man springa runt utan stora bylsiga kläder, och i helgen var vi och köpte nya skor till honom. Hans skor var alla i storlek 21, nu fick han storlek 24 och de passar perfekt! Stackarn måste fått tåkramp i sina gamla skor! Igår fick jag även tag på ett regnset och regnstövlar second hand, så nu kan han vara ute och leka även om det regnar. 
 
Helgen har i övrigt bjudit på de första sparkarna från lilleplutt i magen, ett besök på busfabriken, middagsgäster och premiärmiddag i uterummet, en otroligt gosig och glad liten Noah och en del städ (som redan blivit totalt raserat, haha). Jag känner mig sugen på att plantera lite vårblommor till framsidan och uterummet, och påskpynta lite. Men har typ noll påskpynt och det är inte något jag tänker lägga pengar på. Men ett påskris kan man kanske fixa i alla fall!?
 
Har ni påskpyntat?