10 saker jag drömmer om

  • Någon gång vill jag åka på yoga-retreat. Typ i Bahamas eller Costa Rica eller liknande. Äta frukt, dricka juicer och yoga hela dagarna.
  • Gå på vandring typ i Peru, besöka Machu Pichu och liknande platser. Tänk att få sitta på ett berg och blicka ut över molnen - den känslan vill jag uppleva!
  • En lång och skön sommar. Jag börjar så smått få lite ångest över att mammaledigheten har gått så fort. Vill fortsätta umgås med min son hela dagarna - typ det bästa som hänt mig!
  • Att få tillbaka konditionen och styrkan i min kropp igen. Jag har blivit så lat och har svårt att motivera mig. Samtidigt längtar jag så himla mycket efter att kunna träna ordentligt igen!
  • Mysiga stunder vid sjön, grilla, fiska, dricka kaffe ur termos och äta nedpackade bullar. Bästa sommarbestyret.
  • En hel natts sömn.
  • Att en snäll och rik inredare skulle få för sig att bara "jomen självklart kan jag komma och hjälpa dig inreda och renovera ert hus! Helt kostnadsfritt!" - ja tack. 
  • En stylist skulle också gärna få erbjuda sina tjänster gratis, med fet plånbok på köpet.
  • Jag drömmer faktiskt om att hoppa fallskärm någon gång innan jag dör. Efter jag dött vore lite meningslöst...
  • Peace on earth and love all around. Yes? Ok :)