min fredag

Har haft en ganska bra dag idag! Noah vaknade vid kvart i 6, matade, bytte blöja, sedan somnade vi om en liten stund. Gick upp och åt frukost, tog det lugnt, busade, sov lite till och åkte sedan ut vid lunch. Mötte upp några utav mina kollegor som jag gick på utbildningen tillsammans med. En av dem fick också barn i somras och det är så himla mysigt att träffa dem! Tänk att det är 5 år sedan vi började på utbildningen nu! Så mycket som kan hända på 5 år...inte klokt!
 
Kom inte hem förrän vid fyra och vid halv 6 somnade Noah för natten....haha. Tröttsamt att vara på långlunch med 5 damer! Och vi som skulle till Maria klockan sju! Men jag väckte honom vid sju, bytte om till pyjamas och matade och nattade. Så åkte jag själv iväg ett par timmar till Maria. Lite skönt att få möjlighet att göra så - och bättre för lillen! Han har ju inte ens märkt att jag varit borta en stund :) Inga rutiner ruckade på heller. Win win!
 
Men nu är jag trött. Ska snart hoppa i säng jag med. Hoppas ni har haft en bra fredag också!