knäböj gymnasieval snö tv och hamburgare

 
hej hej.
idag önskar jag egentligen att det var fredag. har dragits med en lätt förkylning under veckan som drar ner energin och får mig att vilja kura ihop på soffan med en kopp te istället för att gå till jobbet. men sånt har man inte tid med för tillfället.
 
några få punkter som kan sammanfatta veckan hittills:
-har grym träningsvärk från träningen i tisdags. tänk att 110 knäböj med kroppsvikt kan kännas så mycket.
- snart har alla mina nior gjort sina gymnasieval. 
- imorgon blir förhoppningsvis en väldigt bra dag för jag ska träna och sen gå ut med tjejerna.
- det har snöat och blåst hela veckan. brrrrrr.
- jag var med på tv4 halland igår. haha. alltid knäppt att se/höra sig själv.
- nu ska jag laga hamburgare tror jag. hemlagat är alltid bäst.
 
i wish it was friday today. been tired all week due to a slight cold. i'd rather snuggle on the sofa with a cup of tea than going to work, but there is definately no time for that.  very sore from tuesday's workout still, so no workout today. i was on tv yesterday. now i'm about to cook burgers and tomorrow will be a great day. that's all for now :)