snö, hyacinter, saffran, ljus, pepparkakor

 
åh. om jag längtar nu. samtidigt känns det helt absurt att det är mindre än fyra veckor kvar till julafton nu. julandet har redan börjat i mitt huvud och i år vill jag verkligen att det ska ligga omtanke och kärlek bakom varje sak jag ger bort i present. men även i det jag gör med hemmet. utan kärlek blir det vara ett 'dött' hem. utan kärlek blir julen ett dött kommersiellt företag.
 
följ mig förresten på pinterest för att se mina inspirationssamlingar om ni vill <3
 
i'm longing so much for the first of advent. this year i want to put lots of love and care to all things christmassy. presents, decorations, cooking. without love it all just becomes a 'dead' commercial business. and the home become 'dead' too.
 
#1 - - Thess:

Oj så härligt och lättöverskådligt Pinterest var då! Kommer nog spana in dina sidor i framtiden :)

Svar: jag vet, älskar pinterest! :)
Madde