At work

Hej!
Här sitter jag på jobbet och typ undrar varför niorna inte stormar mig? Gymnasievalet är i full fart och inte en enda nia har varit här och gjort en ansökan på hela förmiddagen. Kanske har jag en tuff eftermiddag framför mig, men antagligen inte.
 
Jag trivs bra med den andra bloggen, MEN jag kommer nog att börja skriva här lite igen. Det känns lite mer dagboksaktigt här. Jag gillar dagbok. Min hjärna kommer väl att explodera av alla tusen bloggar jag har. Jag har flera stycken som jag skriver i, vissa lösenordsskyddade, vissa bara anonyma. Sedan är det tumblr. com också. Helt hooked. Nästan beroende skulle man kunna säga, haha.
 
maddeswellbeing.blogg.se är rolig att skriva, men samtidigt känns det som om jag inte riktigt kan skriva vad jag vill där. Gah, jag har liksom så många olika tusen områden jag skulle vilja skriva om och dela med mig av så jag vet inte det blir bara en enda röra. Sedan läser ju "svärföräldrarna" den bloggen också, då blir man lite mer försiktig kanske....Näe. Om ni vill se mer aktivitet här igen, så shout! Jag vet ju att det är iaf två stycken som kikar in var och varannan dag, så ni två hoppas väl på någon slags återupplivning? ;)