Sommarveckan

Sitter här och mumsar lite godis förtillfället, det är ju lördag. Var på gymmet i förmiddags och armarna är nu som spagetti, trots att jag knappt gjorde något med dem. Var första gången där på flera månader, känns lite trist att gå dit så sällan, måste verkligen skärpa mig!

Man har ju i alla fall inte kunnat klaga på vädret den senaste veckan! Helt underbart och inte alls för varmt, det blir vad man gör det till. Men något dopp i havet har det inte blivit än, vågar inte utsätta mig för möjlig förkylning, vattnet är nog inte så varmt än.

I övrigt har jag haft fullt upp med jobb och skola! Men nu, snaaaart är det ledighet! Bara tisdag kvar med redovisning. Efter det är bara en vecka kvar tills jag och Maria drar iväg till sydligare breddgrader en vecka! :D




Lite bilder från veckan bara :)