Wishlist


Jag har inte tänkt på att man kanske ska ha en liten önskelista till julen, men började tänka på det idag och kom på att det är nog ganska mycket jag önskar mig i år. Egentligen är det kanske girigt att önska sig massa saker, men jag blir aldrig ledsen om jag inte får något jag önskat mig, jag blir glad för minsta lilla :)

Önskar mig i alla fall lite grejer till lägenheten, och då mest till min egna lilla hörna som jag kommer ha i sovrummet. Där kommer jag kunna sitta och rita, sy och plugga och bara vara mig själv. Hade varit trevligt med en fin arbetslampa, lite snygga behållare till mina prylar och tidningar/skolböcker. Doftljus som doftar gott och ser snygga ut är alltid trevligt. Fina skrivböcker. Lyktor. Några roliga böcker, Fredrik Lindström är en bra komiker, hade gärna läs hans bok. Även böcker om teckning, tex John Howe. Tröjorna kommer från Gina Tricot, gillar dem mycket. Behöver en bronzer och lite nya fina nagellack.

Haha, jösses ja, det är mycket man skulle vilja ha! Men roligast är ändå att köpa julklappar, slå in dem och ge bort dem. Älskar <3