I want to exorcise the demons from your past

Idag var man på upprop i min nya studiestad Varberg, men det verkar inte som att vi kommer att spendera så väldigt mycket tid där, vilket både är skönt och tråkigt, för man vill ju på ett sätt lära känna folket. Den 7-10 september är det nollning (en extremt dyr en) som man klart ska vara med på. Något måste man ju göra. Innan dess blir det en hel vecka nere i Malmö! Åker imorgon och ska sova hos finaste Thess :)

I övrigt klättrar jag på väggarna. Det spelar ingen roll hur mycket jag aktiverar mig, det kryper ändå i mig ständigt. Hopplöst. Är det såhär det är? Haha, if so, I'm fucked :P

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, det är inte så kul att städa vid den här tiden kanske, men det finns inte så mycket att hitta på. Nätshoppa kanske?


Vill inte att sommaren ska vara över :(