Vardaglig och diskret sminkning

Har varit hemma en halvtimme ungefär nu efter jobbet, mycket folk och många som har bråttom. Det är otroligt vad mycket man stressar här i livet eller hur? Helt sjukt...Tror inte det är bra för våra kroppar och själar. Jag ska ta resten av dagen och morgondagen helt ledigt från krav och liknande. Ska bara återhämta mig och ta det lugnt och njuta av livet.

Synd att det regnar idag, men ska nog ha trevligt ikväll ändå. Gjorde en väldigt enkel make-up idag till jobbet, ska försöka mig på en lite roligare ikväll, med något utav mina nya ögonskuggor :)


Jag tycker det är fint med diskret men framhävande sminkning till vardags, lite skimmer och lite inramande skugga. Man ser lite piggare ut helt enkelt!
#1 - - M A L I N |--| E ♥:

Skulle du kunna rösta på min bild i en fototävling? Jag är nummer 12 och gå in här för att rösta:

http://vadfanskajagheta.se/2010/april/finalisterna-i-tavligen.html#comment



Det skulle betyda så grymt mycket! :)

KRAM



Men du behöver ju såklart inte rösta, och om du inte tar imot sånnahär kommentarer kan du ju bara radera den! :)