Cold

Usch, måste få tycka lite synd om mig själv, har åkt på en förkylning så här mot slutet av sommaren.  Det blir att köpa en stor flaska Kan Jang, så ska det nog bli bättre, hehe. Sitter här och dricker morgonkaffet, sen står shopping (mat) och jobb på schemat. Stängning igen. Inte så kul, men bra pengar.

Pleated Metallic Dress SEK 399, Rare Fashion - NELLY.COM
Pleat Font Satin Dress SEK 499, Rare Fashion - NELLY.COM

Nelly har fått in en del nya partyklänningar som jag gillar jättemycket. De är liksom tufft kvinnliga. Kanonsnyggt!
Funderade starkt på att gå ut på Fiesta igårkväll och jag och James gjorde oss iordning och gick till och med utanför dörren. Men James har jobbat 11 respektive 13 timmar om dagen så han var ganska utslagen, vi gick in och tittade på film istället.
#1 - - P R I M M S - svarar:

jajemen! Jag ska komma 4 va? :) Kram

#2 - - jannica:

Vilken fin blogg du har :)

#3 - - ester:

fina klänningar :)

#4 - - carro:

guud va snygg header :D

#5 - - Johanna:

De var riktigt snygga! Krya på dig :)

#6 - - Johanna:

Men vad spelar det för roll? Vilken nytta gör det ifall vi vet vem kvinnan på bilden är eller inte?

#7 - - hanna:

häftig header:)

#8 - - Malin:

Jättefin blogg! :)

Några roliga tips eller nåt du skulle vilja veta om mig? Kommentera gärna mitt senaste inlägg :)

#9 - - Johanna:

Alltså borde inte tavlan vara känd:p