Träning? :P

Svek mig själv idag och gick inte på body pumpen... Men hade trevligt sällskap istället :) Efter skolan stack jag, Therese och Louen till stan för att handla lite. Louen tog hål i öronen, blev fint :) Och vi käkade på donken :P och jag har köpt present till James, tror han blir överraskad :D

Sen gick jag och Therese hem till henne och rättade våra uppsatser som vi fått tillbaks idag...tog sin lilla tid så det var den största anledningen till att det inte blev någon träning idag. Vi var nog inte klara med uppsatserna förrän halv fem, fem och då skulle vara en aning stressigt att cykla hem, byta om och cykla till skolan. Min bil är ju fortfarande i Laholm ^^

Så när jag kom hem blev det bara WoW :S, mamma ville köra instance och så blev det att vi gjorde två... så här sitter jag nu. Imorgon måste jag fasen plugga. Har ju Realia tenta snart! :S

Nu är det snart första advent! :D *myyyyys*

<3