Stormsteg

Nollningen närmar sig med stormsteg, nu är det bara TVÅ dagar kvar tills spektaklet sätte igång och nerverna kittlar en aning. Fast mer nervös var jag för en vecka sen eller så då det räckte med att bara tänka på det hela så fick jag frossa. Nu känner mig en aning lugnare. Vet inte varför. Ovven är mer eller mindre fixad nu, peruken är snygg som få och solglasögonen anonyma.

10 dagar utan vila börjar på torsdag alltså.

Vi har fått en liten kattunge nu också hastigt och lustigt. Jaja han bor här nu i alla fall och han heter Cactus. En liten röd hane är det. Men han har öronskabb och det är lite jobbigt för just nu får han bara vara i köket och inte träffa Pixie och Cloud. Ringde kliniken idag som skrev ut receptet till honom på Stronghold och frågade om jag kunde få recept för de vuxna katterna med. Hon skulle ringa tillbaks men det har gått två timmar nu. Hoppas hon inte har glömt bort mig. Idag är enda dagen jag möjlighet att fixa det. Har hon inte ringt om en timme så ringer jag tillbaks igen.

Jag måste lämna in nollehäftet för kopiering och häftning också jag har ingen aning vad det kommer kosta men en hel del! Jag vet inte om jag har råd att lägga ut så mycket pengar nu särskilt med katterna och allt. Jaja vi får se.


Lille Cactus :)

/Pöss