Snart jul

Ja, jag säger snart! För vi är redan en vecka in i december! Har ni julkänslor? Jag jobbar på det...huset är verkligen julpyntat! Åtminstone på nedervåningen. Röda gardiner, ljusstakar, stjärnor...tomtar! Noah tycker det är mysigt, men har svårt att förstå riktigt när det blir JUL och när tomten ska komma! Han vet att vi ska flyga till England och att tomten kommer när vi är där... men ja, inte helt lätt.
 
Jag har sovit så himla dåligt denna veckan, eller jag vet inte, men jag är typ konstant trött. Det känns som om jag skulle kunna somna var som helst på dagarna. Vill bara lägga mig i en varm säng och sova. Nu är det torsdag, så jag hoppas att jag får sova till 8 imorgon i alla fall. Det hade varit 👌
 
Jag hoppas att vi håller oss friska nu, för jag vill kunna njuta av advent och jul.
 
Idag har jag träningsvärk för att jag gjorde yoga igår....jag är alltså så otroligt otränad! Men nu har jag köpt en ny yogamatta (äntligen) så jag ska börja träna mer regelbundet igen! Jag är så stillasittande på mina jobbdagar så det behövs verkligen!