Förkyld

Igår började dagen lite smått kaotiskt då jag var tvungen att göra i ordning lite saker åt redovisningskonsulten, samtidigt som jag skulle göra iordning och köra Noah till förskolan. Vaknade dessutom med ont i halsen och snorig näsa. Har redan haft hosta i en vecka ungefär, jag kände mig inte riktigt på topp.
 
Men vi kom iväg till slut. När jag lämnat materialet till redovisningskonsulten åkte jag till Hallarna där Chris redan var och drack kaffe med honom och pappa.
Leo passade på att busa lite med sin morfar :)
 
Sen shoppade jag lite. Fick bli nya mjukisbyxor då TVÅ par av mina pyjamasbyxor gått sönder under loppet av en månad. De var båda ca 10 år gamla så det gör väl inget, tänker jag. Köpte även en tunn tröja och nya skor. Har burit sönder mina boots, även om jag kan fixa dem så önskade jag mig ett par lite snyggare skor att ha på mig, så det fick det bli.
 
På tal om att vara ute: igår gick vi ut i regnet på eftermiddagen. Noah körde i vattenpölar, plaskade i vattenpölar, lade sig i vattenpölar....ja, man är bara barn en gång, eller hur?
 
Idag har vi lastat in alla pellets som kom i måndags, och på eftermidagen var vi på öppna förskolan hela familjen. Trevligt! Nu sover barnen gott :) Hoppas ni har haft en bra dag!