Long time no see

Det har inte blivit mycket bloggande på senaste. Jag fyller mina kvällar med serier för det mesta, och har inte tagit fram min dator på väldigt länge.
 
I slutet av mars hade vi ganska fint väder några dagar så att vi kunde vara ute och leka och fixa i trädgården. // End of March offered a few nice days so that we could play outside and clear up in the garden.
 
Och på regniga dagar kunde vi mysa inomhus. // And on rainy days we stayed inside.
 
På onsdagen innan påsk tog jag och Noah flyget till England för att spendera en vecka där. Så härligt! Det var mycket mildare, våren hade tagit sig bra mycket längre än i Sverige och Noah var så lycklig av att kunna leka ute så mycket. // The Wednesday before Easter, Noah and I took the flight to England to spend a week. The weather was mild and spring had gotten so much further than in Sweden - Noah was so happy to spend so much time outdoors!
 
Vi åkte även ner till Cornwall för att besöka Noahs faster och kusiner! Vi passade såklart på att besöka The lost gardens of Heligan, Mevagissey och Eden Project. // We also went to Cornwall to visit Noahs aunt and cousins. Of course we took the opportunity to visit Heligan, Mevagissey and the Eden Project.
 
 
Efter The Eden project blev det en hel del lek på stranden, då vi fick sådant underbart väder!
 
 
Sedan var det dags att säga hejdå...
 
 
Som en sista grej på Englandsresan hälsade vi såklart på gammelmorfar en sväng också! // As a final stop on our England journey we also paid a visit to great granddad of course!
 
 
Jag tror det räcker för idag! Blev ett väldigt långt inlägg det här, men jag hoppas på att komma igång igen, hehe. // I think that'll be enough for today, this post became rather long. Hopefully I'll be back on track with my blogging again, hehe.