Wednesday

Godmorgon! Hoppas ni har en bra onsdag! Här är det grått och blött och den härliga vårsolen som vi fick njuta av i helgen är som bortglömd! Förkylningen har blivit värre under natten så nu sitter jag är och snörvlar, men det är rätt okej ändå. Jag klarar mig! Två arbetsdagar kvar sedan är det helg igen!
 
Sommartiden är lite knasig för Noah ännu, han har inte riktigt hunnit justera sina sovrutiner. Därför somnar han lite senare och det känns som om jag inte hinner med nånting på kvällen sedan, haha, vilka problem va? Det rättar väl till sig snart :)
 
Igår bestämde sig Chris för att vi skulle äta sushi till middag och det var mig verkligen inte emot! Det är sååå gott! Sedan somnade jag en stund när jag nattade Noah, vaknade igen vid 21.00 och gick ner och såg lite på Rocky med Chris i en timme innan jag gick och lade mig igen. Chris sover på soffan för det mesta nu för han snarkar så mycket haha. Jag får kanske skaffa öronproppar? Hur gör ni med småbarn? Är det många som väljer att sova separat ett tag?
 
 
#1 - - Petra:

Öronproppar är mitt bästa tips för att få sova ostört på nätterna och slippa vakna i onödan. Utan öronproppar kan jag nästan inte sova. Ligger och stör mig på alla ljud. Med öronproppar djupt insatta i öronen så somnar jag på direkten. Sover även mycket bättre och djupare när jag slipper alla småljud. Alla borde verkligen testa öronproppar. Hur skönt som helst.
Jag har också ett litet barn och sover trots det med öronproppar. Även om jag har öronproppar på mig så vaknar jag före maken. Upplever att jag har fått superhörsel sen jag fick barn.