Måndagmorgon

 
Helgen gick fort. Jag jobbade i fredags istället för i torsdags förra veckan, och när man är van vid en tredagarshelg kändes det plötsligt väldigt kort med "bara" två dagar. 
 
Jag håller på att sluta nattamma lilleman för tillfället och det går väldigt bra faktiskt. Han accepterar för det mesta när jag säger "shhh tutten sover". Då gnäller han lite, vänder sig och somnar om. De två senaste nätterna har han även vaknat upp mer sällan. Nästa steg är att avsluta amningen helt. För tillfället får han fortfarande amma sig till sömns på kvällen. Men jag hoppas på att kunna sluta med även detta snart. 
 
Jag är ändå nöjd och glad med hur länge vi har ammat. Jag känner mig stolt över hur min kropp har kunnat stärka hans kropp, ine bara med näring men också med antikroppar och immunförsvar!