Plus och minus

+ Sommaren är här och trots dagar med sämre väder tycker jag ändå generellt att det är varmt och skönt och vi kan njuta av att vara utomhus en stor del av vår lediga tid. Trädgården blomstrar för fullt just nu!
 
+ Inga direkta besvär av foglossningar än, och nu är jag ändå i vecka 27! Med Noah fick jag svårt att gå i vanlig promenadtakt redan i vecka 23-24 ungefär. 
 
+ Podden "Penntricket" av Cissi Wallin och Natashja Blomberg (aka Lady Dahmer). Underbar.
 
+ Har fått tillbaka lite bättre aptit nu, men har fortfarande svårt att lära mig att äta mindre portioner, men oftare. Snacka om att vara vanemänniska!
 
+ Mitt humör, eller snarare tålamod, med Noah har varit mycket bättre den senaste veckan. Och det gör såklart skillnad på hans humör också.
 
+ Bara fyra (knappt) veckor kvar tills semestern! 
 
- Chris kommer jobba extremt mycket från och med nu. Troligen cirka 13 timmar om dagen de flesta dagar. Blir inte mycket tid över att umgås. Förhoppningsvis ger det resultat i slutet av sommaren och han kan ta en del ledigt i höst. Vi håller tummarna för det.
 
- Min förkylning som aldrig vill ge med sig. Är så trött på att snörvla och snyta ig hela tiden nu. Men det känns i alla fall som om det börjar bli liite bättre.
 
- Är i så dålig form och har ont i kroppen - får dåligt samvete men orkar ändå inte göra något åt det. Är trött och neggig. Hoppas på att kunna bryta det och göra mer yoga. Jag behöver verkligen det.